Βάση Συχνών Ερωτήσεων

  Άρθρα

Έχω δυο καρτέλες/λογαριασμούς. Μπορώ να τους συγχωνεύσω σε ένα;
Φυσικά και μπορείτε! Για να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των καρτελών/λογαριασμών σας αρκεί να...
Αν δεν πληρώσω για τον επόμενο κύκλο πληρωμών σε πόσες μέρες κλείνει το Site μου;
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...
Μπορώ να ακυρώσω την "Αυτόματη Ανανέωση" των υπηρεσιών όποτε θελήσω;
Όποιαδήποτε στιγμή (πριν γίνει η ανανέωση) αποφασίσετε πως δεν επιθυμείτε να γίνει η ανανέωση...
Μπορώ να ανανεώσω νωρίτερα από την ημερομηνία λήξης του πακέτου μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη PowerHosting οποιαδήποτε...
Ποιοί είναι οι Τραπεζικοί Λογαριασμοί της PowerHosting
Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι: TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΑΡ.ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 5410-037860-044 IBAN:...
Τι αιτιολογία κατάθεσης να βάζω σε πληρωμές μέσω τραπέζης;
Η αιτιολογία που πρέπει να δώσετε όταν κάνετε τραπεζική κατάθεση εξαρτάται κάθε φορά από την...
Το domain μου δεν εγκρίθηκε. Τα χρήματα που πλήρωσα επιστρέφονται;
Όταν γίνετε ακύρωση ενός domain για οποιοδήποτε λόγο, τα χρήματα που έχετε πληρώσει μπαίνουν ως...

Powered by WHMCompleteSolution